PRO API (Endpoint #3, Asia) DOWN - ¿Opciones de solución alternativa?

Engine 2 Asia está caído y estoy buscando opciones de solución alternativa.

El motor 1 no es muy útil para mí, ya que estoy leyendo números y, sobre todo, el motor 1 los equivoca o no puede leerlos en absoluto.

Obtengo un tiempo de espera de 30 segundos para las solicitudes de OCR. ¿Tiene algún sentido extender ese tiempo desde que el servidor se informa como inactivo (estado de la API de OCR.Space)? Si es así, ¿cómo?

¿Puedo acceder a un servidor de Engine 2 en una ubicación diferente que no está inactiva hasta que se resuelva el problema?

¿Alguna otra solución sugerida?

Englisch:

Engine 2 Asia is down and I am looking for workaround options.

Engine 1 isn’t very helpful to me as I’m reading numbers and mostly engine 1 gets them wrong or can’t read them at all.

I get a 30 second timeout for OCR requests. Does it make any sense to extend that time from when the server is reported as down (OCR.Space API status)? If so, how?

Can I access an Engine 2 server in a different location that is not down until the problem is resolved?

Any other suggested solution?

First of all, the issue is resolved meanwhile.

But for the next downtime:

Can I access an Engine 2 server in a different location that is not down until the problem is resolved?

YES. That is what we recommend. Here are more details on this: